مملكة الاحساس
احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 114180
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 829894

احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 977182

ادارة المنتدي احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 103798
مملكة الاحساس
احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 114180
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 829894

احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 977182

ادارة المنتدي احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 103798
مملكة الاحساس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابة*التسجيلأحدث الصوردخول
ملكة الاحساس ترحب بكم في مملكة الاحساس وتتمنى لكم قضاء اسعد الاوقات

احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*)

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع رسالة
XxjErOxX
نائب المدير
نائب المدير
XxjErOxX

علم دولتي : احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Female31
السمك
الماعز
مزاجي ايه : احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Msn11
العمل/الترفيه : HACKER
sms sms : I AM OnE EvEr
ذكر

احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Vide
مُساهمةموضوع: احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*)   احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Emptyالأحد ديسمبر 06, 2009 4:57 am

احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 531502

زمان أيام إعدادى كان عندنا درس فى القراءة اسمه العالم سنة ألفين..كان لسة على سنة ألفين 9 سنين كده
(أنا مش كبير على فكرة وأقدس الحياة الزوجية وأشارك فى الأثاث احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 001_rolleyes)..

المهم الدرس قاعد يوصف بقى العالَم هيبقى ازاى..واننا هنعيش فى رفاهية والدنيا حلوة وهنلبس ابيض فى ابيض ونطير فى السما زى آخر فيلم رابعة العدوية احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Scared

ونغنى الرضا والنور وكل الكلام البمبى دهاحنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Thumbup

كنت ساعتها مصدَّق واقول ياترى هعيش لغاية ما العربية تمشى بعصير القصب زى الدرس ما قال؟؟واتصور بقى الواحد بدل ما يركِن عربيته فى بنزينه يركنها عند أقرب محل عصير قصب تمانين أو تسعين أو سولار على حسب نوع المصّ قصدى نوع العربية.. ولو العربية عطلت فى نصّ الطريق .. الواحد ينزل يمصّ زَعْزوعتين ويحطّ فى التَنك.. وطبعا هنخلـّى الصعايدة هما اللى يمصُّوا لعربيات النقل.. الناس دى فيهم صحة برضه احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Thumbup

.طب ولو عود القصب مسوّس إيه اللى هيحصل؟؟ احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Thumbdown

ممكن العربية تبوظ كده.. بس برضه احنا هنعمل حسابنا وناخد جركِن تمر هندى احتياطى استبِن يعنى احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Sneaky2

وتتعمل إعلانات جامدة بقى.. قصب الحاج عويس من الأرض إلى سيارتك..ليه تمصَ قريب مادام ممكن تمصَ بعيييييد احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Cursing ؟؟

ولو واحد طهقان من مراته ووشّها اللى شبه قسيمة الطلاق .. يقوم ينتحر ويرشّ على نفسه قصب بقى ويولّع فى نفسه احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Ohmy

وكمان قالوا ان العربيات هتبقى فوق وسادة هوائية.. أيوة مَخدَة يعنى.. يعنى الواحد وهوه بيتجوّز ينجّد السرير والأنتريه ومخدتين صغيرين عشان العربية الفيات اللى عنده هدية لمراته احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 001_tongue..

وعلى حسب معزَّة مراته بقى.. ممكن ينجّد مخدّتين ليها وممكن ينجّد مخدة واحدة عشانه ومراته تترمى فى الكرسى اللى ورا تتحرق بجاز بقى أو بقصب يعنى احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 001_smile

وكان بيقوللك كمان انّ القمر هيتأجّر.. أى وربنا.. هيتأجر ورحلات بقى وبتاع.. وبدل الكمسرى مايقول واحد الهرم وطالع.. يقول واحد القمر وطالع.. طب الكمسرى هيتشعبط فين؟؟ احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Confused

دول بيقفوا على قفا الواحد فى الأتوبيس..ولما نوصل.. السواقين يتشاكلوا بقى مين يحمّل القمر قبل التانى.. طب ينفع كده؟؟ وجيراننا الأقمار التانية يقولوا علينا ايه؟؟

وطبعا هتبقى شقق القمر إيجار جديد مش قديم.. مش معقولة الواحد ياخد شقة فى القمر أربع أوض وصالة وحمام بحرى فى الجو ويدفع عشرين جنيه مثلا؟؟

وأكيد هيبقى فيه تأمين فى الأول زى شقق الأرض.. وأكيد التأمين على حسب مكان الشقة.. يعنى الشقق اللى ف نص القمر أكيد أغلى .. ليه بقى؟؟

عشان القمر لما يبقى هلال ويصغَر من الجَنب .. الشقة ما تبقاش ضيّقة عليهم احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Biggrin

وللا قصص الخيال العلمى.. دى كوم تانى بقى..يقول لك ان زمن القصص دى بداية القرن الواحد وعشرين..أيوة اللى عدَّى ده حضرتك..ويقول لك إيه بقى..

أخرَجَ من جيبه إبرة فاستطالت وتمددت فضغط عليها فأصبحت كرسى ثم نفخها فصارت سرير.. وطار بها من على كوبرى عماد بعرور فاستقرَّ فى بيته.. احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Lol

وكانت هذه إحدى اختراعات الإدارة فى القرن الواحد و العشرين.. ياسلاااام احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Thumbup

وقالوا كمان ان هيبقى فيه اختراع اسمه الانتقال الآنى.. يعنى ممكن تتنقل كده بالجهاز من المعادى للهرم فى غمضة عين..تتحط فى الجهاز من هنا تطلع تبوس راس أبو الهول هناك. احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Confused1

طبعا أنا عارف ان ممكن الواحد برضه يتنقل من بيته إلى ... ...... فى غمضة عين بس أكيد مش بالجهاز ده.. أكيد فيه أجهزة تانية وعُصيان مخصصة للنقل.. ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 001_tt1

وتصوروا بقى أنا لو عندى الجهاز ده.. أنا أحط الراجل صاحب العمارة اللى انا فيها فيه واطلَّع روحُه رايح جاى..عشان يحرَّم ياخد منى تأمين للمحل.. احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Thumbup

ولما أزهق أسيبه جوه الجهاز عشان يتبوأ فى أمريكا اللاتينية بقى احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 001_tt2

والمصيبة انهم كانوا بيقولوا ان الكلام ده هيحصل هنا .. فى مصر العظيمة لى وطن وهى الحمى وهى السكن

طب القرن الواحد وعشرين عدَّى منه 9 سنين يا جدعان..العربيات زى الفل بتشرب أحلى بنزين وفراملها زى الفل من غير مخدَّات..والقصب لسة بيتشرب..

ومشفتش يافطة ممنوع شرب القصب فى البنزينة لغاية دلوقتى..والقمر لسة مانع نظام الإيجار لحد الآن.. شكلها هتبقى تمليك فى الآخر.. احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 001_cool

والراجل صاحب العمارة نازل طالع ياخد فلوسى من غير جهاز انتقال آنى ولا انتقال إلى رحمة الله.. احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Thumbdown

الكهربا والمية والزبالة والبطالة والفول والزحمة والغلا وهالة سرحان لسة موجودين

هتسألنى الأخت العزيزة شيرين ..........ماشربتش من نيلها؟؟

هاقول لها حضرتك شربت والله احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) Sad

ترد عليا وهيه بتفكَّر: طب جربت تغنيلها؟؟

هاردّ عليها برضه غنّيت وعهد الله وحافظ أغنية ماتقولش ايه ادتنا مصر قول هندى ايه لمصر ..يا يا يا يا حبايب مصر احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*) 001_smile

تشخط فيا جربت تلف ف شوراعها وتحكيلها

هاشخط فيها أنا كمان.. حضرتك بتلفى ف شوارعها بالعربية الشيروكى .. أنا بالفّ على رجليّا..يعنى باحكى اكتر منك ..

تظبّط تسريحة شعرها وتقول: طب إيه رأيك فى عمايل الكَحْك بتاعى فى الأغنية؟؟؟

احنا بيتضحك علينا يا رجالة (*_*)

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1